Hoi allen,
We zijn inmiddels gestart met de voorbereiding op de (hervatting van de) veldcompetitie. Dit betekent dat ook de kleedkamers e.d. weer schoongemaakt worden.
Net zoals voorgaande jaren vragen we (naast onze reguliere schoonmaakploeg) extra ondersteuning van de teams.
Het schema tot aan de zomervakantie ziet er als volgt uit:
week |
datum |
Team |
week 16 |
17-04 t/m 21-04 |
A1 |
week 19 |
08-05 t/m 12-05 |
5 |
week 20 |
15-05 t/m 19-05 |
4 |
week 22 |
29-05 t/m 02-06 |
3 |
week 23 |
05-06 t/m 09-06 |
2 |
week 24 |
12-06 t/m 16-06 |
1 |
Het is de bedoeling dat je met je team alle 4 de kleedkamers, de scheidsrechterskleedkamer, de toiletten in de hal en de daarbij behorende vloeren schoonmaakt.
Vergeet hierbij niet de prullenbakken te legen.
Fijn dat we weer op jullie kunnen rekenen.
Dank voor jullie hulp!