We zijn nu een aantal weken bezig met een “select” groepje om ons op maandagavond in het zweet te werken. Soms zijn de spieren dinsdags wat stram, maar over het algemeen genomen hebben we weinig klachten. We hebben al van alles en nog wat gedaan, waarbij er spieren worden gebruikt, waarvan we niet eens wisten…