Verslag van onze hoofdtrainer Edwin Jansen Op een heerlijke nazomermiddag moest de hoofdmacht van RWA uit spelen in de derby tegen Vitesse uit Barendrecht. Een ploeg die normaliter makkelijk scoort. Altijd een aparte wedstrijd als we tegen elkaar spelen. Net even andere gevoelens als tegen een andere tegenstander. Veel bekenden van elkaar die de degens…