Nadat vorige week de competitie voor het breedtekorfbal weer was begonnen, begon afgelopen zaterdag ook weer de competitie voor het wedstrijdkorfbal. Wat daarnaast heel fijn om te zien was, was dat we weer toeschouwers op de tribune hadden zitten. Heerlijk om te zien dat de vaders, moeders, opa’s, oma’s, broertjes, zusjes, etc. weer welkom zijn…